Βράβευση απο το Δήμο Παυλου Μελά στους επιτυχόντες στις Πανελλαδικές εξετάσεις
Κοινωνία & Πολιτική

Βράβευση επιτυχόντων από τον Δήμο Παύλου Μελά

Σε μια ζεστή και συμβολική εκδήλωση στο αμφιθέατρο των ΕΠΑ.Λ. – Ε.Κ. Σταυρούπολης, ο Δήμος Παύλου Μελά τίμησε περισσότερους από 600 μαθητές και μαθήτριες που πέτυχαν την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2024–2025 . Οι απόφοιτοι των Λυκείων Σταυρούπολης, Πολίχνης και Ευκαρπίας παρέλαβαν τιμητικούς επαίνους, ενώ οι τρεις κορυφαίοι σε επιδόσεις έλαβαν ως δώρο φορητούς υπολογιστές.

Ο δήμαρχος Δημήτρης Ασλανίδης συνεχάρη τους νέους φοιτητές, τονίζοντας ότι η γνώση αποτελεί το πιο σταθερό θεμέλιο για το μέλλον και υπογράμμισε τη δέσμευση του δήμου για σύγχρονες και ασφαλείς σχολικές υποδομές. Από την πλευρά της, η αντιδήμαρχος Παιδείας Έλενα Λαδοπούλου μίλησε για την επιτυχία των μαθητών ως πηγή αισιοδοξίας για την κοινωνία.

Στην εκδήλωση τιμήθηκαν επίσης έντεκα συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί για την πολυετή προσφορά τους, ενώ παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της Περιφέρειας, της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και βουλευτές της περιοχής, δίνοντας ιδιαίτερο κύρος στη βραδιά

  • Ποιοι γιορτάζουν;

  • Διαβάζουν τώρα

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Δημοφιλή άρθρα