Ξεκινά η Εβδομάδα Εθελοντικής Αιμοδοσίας στα Πεύκα για το 2026
Η πρώτη τακτική Εβδομάδα Εθελοντικής Αιμοδοσίας και Κοινωνικής Προσφοράς για το 2026 ξεκινά το Σάββατο στα Πεύκα, σηματοδοτώντας ακόμη μία μεγάλη δράση αλληλεγγύης από τον δήμο Νεάπολης‑Συκεών . Η εκστρατεία, που θα διαρκέσει από τις 7 έως τις 14 Φεβρουαρίου, πραγματοποιείται σε συνεργασία με πέντε μεγάλα δημόσια νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης και έχει στόχο την ενίσχυση των αποθεμάτων αίματος, τα οποία παραμένουν σε κρίσιμα χαμηλά επίπεδα.
Με το σύνθημα «Η προσφορά που γίνεται συνήθεια», ο δήμος καλεί παλιούς και νέους εθελοντές να συμμετάσχουν, προσφέροντας λίγα λεπτά από τον χρόνο τους για έναν σκοπό που μπορεί να σώσει ζωές. Παράλληλα με την αιμοδοσία, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τη δωρεά μυελού των οστών, αιμοπεταλίων, βλαστοκυττάρων και οργάνων σώματος, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο το πνεύμα κοινωνικής προσφοράς που χαρακτηρίζει την περιοχή.
Ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης υπογραμμίζει ότι η δράση αυτή αποτελεί συνέχεια μιας μακρόχρονης προσπάθειας που έχει καταστήσει τον δήμο έναν από τους πιο ενεργούς πανελλαδικά στον τομέα της εθελοντικής αιμοδοσίας, με τη μεγαλύτερη Δημοτική Τράπεζα Αίματος στη χώρα.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, η αιμοληψία θα πραγματοποιείται σε δημοτικά καταστήματα και χώρους του δήμου, ενώ παράλληλα θα συγκεντρώνονται φάρμακα για την ενίσχυση του Κοινωνικού Φαρμακείου. Η πρωτοβουλία αναμένεται να προσελκύσει εκατοντάδες πολίτες, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά ότι η συλλογική προσφορά μπορεί να αποτελέσει ισχυρό θεμέλιο κοινωνικής συνοχής.
by: